Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
19.000 €
Avisa´m si baixa
Aparcament cotxe a Barri de les Corts Barcelona
Característiques principals
- 10 m2
- 1.900 €/m2
Informació detallada
Plaza de parking en venta en la calle Novell, barrio de Les Corts de la ciudad de Barcelona.
Plaza de parking en venta en la calle Novell, barrio de Les Corts de la ciudad de Barcelona. Consta de una superficie total de 10.70 m² (2.25 metros de ancho por 4.75 metros de largo). La plaza se encuentra ubicada en planta sótano -3, con un acceso sencillo y un margen de maniobra óptimo para estacionar con comodidad.
Cerca de todo tipo de servicios y muy bien comunicado a 2 minutos del metro L3 Plaça del Centre y varias líneas de autobús (54, V5, D20).
Si desea más información, por favor, no dude en contactarnos, le atenderemos lo antes posible.
última modificació
Distribució
- Superfície 10 m2
Galeria
Ubicació
Barri de les Corts
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats