Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Aparcament cotxe a Can Vinader Castelldefels

  • 410 m2
  • 280 €/m2

CASTELLDEFELS LOCAL EN VENTA

CASTELLDEFELS local en venta ideal para parking o almacén, no entran ni furgonetas ni coches altos.
En cumplimiento de la Ley 3/2917 del 13 de febrero de 2018 del Código Civil de Catalunya, por el que se aprueba el Reglamento de Información al Consumidor en la compraventa y arrendamiento de viviendas, se informa al cliente que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación (ITP o IVA + AJD) y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio.

Todos los datos y fotografías expuestas son meramente orientativos, no tiene carácter de oferta ni valor precontractual, contractual o de garantía, y no implica recomendación de compra.
Aicat 2162

última modificació

Distribució

  • Superfície 410 m2

Característiques generals

  • Any construcció 1975
Anunci: 15172002946360

Ubicació

Can Vinader

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar IMMOMAX

Referència de l´anunci habitaclia/17594:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…