Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
10.000 €
Avisa´m si baixa
Aparcament cotxe a Poble Sec Igualada
Característiques principals
- 19 m2
- 526 €/m2
Informació detallada
GARATGE EN VENDA A IGUALADA, PROVÍNCIA DE BARCELONA
Plaça d'aparcament situada al municipi d'Igualada, delimitat pels carrers de Sant Vicenç cantonada amb Florenci Valls, accés directe a la finca mitjançant escala i rampa.
Superfície de 19m2 aprox.
En el seu entorn hi trobem equipaments complets: metge-sanitari, docent, comercial, zones verdes i esportives, restaurants, disposa de servei d'autobús proper. Comunicacions completes amb la resta de la província per carreteres i autopistes, serveis de ferrocarrils autobusos interurbans. Bones comunicacions amb la resta de la ciutat, amb parades properes d'autobusos i taxis.
Molt interessant, no dubtis a trucar per concertar visita.
última modificació
Distribució
- Superfície 19 m2
Característiques generals
- Any construcció 2008
Galeria
Ubicació
Poble Sec
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats