Plaza de garaje para coche y moto en Paseo de Santa María de la Cabeza
Amplia plaza de garaje de 17 m² ubicada en el Paseo de Santa María de la Cabeza, ideal para coche y moto. Acceso cómodo mediante una única rampa de entrada y salida para vehículos, lo que facilita las maniobras y evita cruces innecesarios.
Dispone de dos accesos peatonales: uno desde la calle Fernando Poo y otro directamente desde el Paseo de Santa María de la Cabeza, garantizando comodidad y practicidad.
Situada en una finca cuidada, perfecta para quienes buscan un espacio seguro y bien comunicado en la zona de Chopera-Arganzuela.
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Contactar ARRENDA | El alquiler seguro y garantizado
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.