Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
60.000 €
Avisa´m si baixa
Aparcament cotxe a El Jardín - Antonio Vega Ubrique
Característiques principals
- 50 m2
- 1.200 €/m2
Informació detallada
ZONA PLAZA DE LA ESTRELLA
Garaje cerrado con puerta automática de 50 metros cuadrados aproximados. Amplitud para dos vehículos más motos. Muy buen acceso. Alicatado y con luz propia. Dispone de patio de 200 m2 comunitario. Zona céntrica.
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2015 de 11 de Octubre, se informa al cliente que los Gastos Notariales, Registrales, Impuesto de transmisiones (ITP), Honorarios de la agencia y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio.
REF. Z3.RZG-1002
última modificació
Distribució
- Superfície 50 m2
Galeria
Ubicació
El Jardín - Antonio Vega
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats