Favorito y comentario
Àtic amb calefacció a Torrent d'en Pere Parres Terrassa
Característiques principals
- 227 m2
- 4 hab.
- 2 banys
- 1.542 €/m2
Informació detallada
MB Immobles / APIALIA Terrassa presenta aquest ampli pis amb dues terrasses situat a la zona de Torrent d'en Pere Parres, Terrassa.
L’habitatge disposa d’una superfície de 100 m2 útils i es distribueix en una àmplia sala d’estar-menjador amb sortida directa a terrassa, cuina independent amb espai de safareig, quatre dormitoris i dos banys complets. Diverses estances tenen accés a terrasses, fet que aporta llum natural abundant i bona ventilació a tot el pis.
La distribució permet diferenciar clarament la zona de dia i la zona de nit, amb espais amplis i múltiples possibilitats de redistribució. L’immoble necessita reforma, oferint l’oportunitat d’actualitzar-lo completament i adaptar-lo a les necessitats actuals.
La finca disposa d’ascensor.
Ubicat en una de les principals vies de la ciutat, l’habitatge es troba en una zona consolidada amb tots els serveis a l’abast: supermercats, comerç de proximitat, centres educatius, centres mèdics, instal·lacions esportives i zones verdes. A pocs minuts es troba el Parc de Vallparadís, un dels principals espais verds de la ciutat.
Disposa de bona comunicació mitjançant transport públic, amb diverses línies d’autobús i accés proper a les estacions de FGC Terrassa i Rodalies de Catalunya, així com fàcil connexió amb les principals vies d’accés.
Una ubicació estratègica que combina serveis, comunicacions i entorn urbà consolidat.
Per a més informació o concertar visita, contacti amb MB Immobles.
Estat de l'immoble: Per a entrar a viure
Sup. Útil: 100 m
Superfície construïda: 227 m2
Núm. AICAT: A14038
Núm. API: 8304
Zona Tensionada: SI
Condició de gran tenidor: NO
De conformitat amb l'article 20.1.c) del TRLGDCU i amb el Reial decret 515/1989, el preu anunciat no inclou impostos ni despeses de la compravenda, excepte indicació expressa. Si l'operació està subjecta a IVA, s'aplicarà el tipus vigent conforme a la Llei 37/1992 i, quan escaigui, AJD. Si l'operació està subjecta a ITP, aquest es liquidarà conforme al reial decret legislatiu 1/1993 i a la normativa tributària vigent a Catalunya. Les despeses de notaria i registre s'abonaran segons aranzel, de conformitat amb el Reial decret 1426/1989 i el Reial decret 1427/1989. La part compradora no assumirà les despeses que legalment corresponguin a la part venedora.
CÈDULA D'HABITABILITAT: CHB06273625001
última modificació
Distribució
- 4 habitacions
- Superfície 227 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office
Característiques generals
- Calefacció
- Any construcció 1980
- A prop de transport públic
Equipament comunitari
- Ascensor