Imatge 1 de l'anunci
1.110.000 €

Casa en venda a Benissa pueblo

Benissa, Alicante

3 hab.
3 banys
256 m²
Hipoteca
s'obre en una pestanya nova

Característiques de l’immoble

L’immoble

Tipus d'immoble
Casa

Interior

Aïllat
Sí
Habitatge unifamiliar
Sí

Exterior

Vistes al mar
Sí

Certificat energètic

En tràmit

Descripció

Impresionante villa con piscina y vistas al mar en una zona muy tranquila. La casa tiene tres plantas, en la primera planta se encuentra el garaje y dos dormitorios con dos baños, la lavandería y el trastero.

 En la segunda planta se encuentra el salón con preciosas vistas y la cocina abierta con comedor, una preciosa terraza con puertas correderas para disfrutar de las vistas al mar y piscina en todo momento. Alrededor de la piscina hay un bonito jardín bien cuidado.

 En el tercer piso se encuentra el dormitorio principal con baño y vestidor, también hay una increíble terraza con vistas panorámicas al mar.

 La propiedad se encuentra en excelente estado de conservación y ha sido cuidadosamente mantenida. Se vende con el mobiliario interior, quedando excluidos únicamente los objetos personales.

 A sólo unos minutos en coche del mar y de los supermercados.

Simula la teva hipoteca

Calcula la teva quota mensual i descobreix quina opció pot encaixar amb tu.

Calcula la meva quota
s'obre en una pestanya nova

Ubicació

Benissa pueblo

Municipi: Benissa

Adreça aproximada per desig de l'anunciant.

Habitaclia no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada al mapa pugui contenir.

Serveis addicionals d'habitaclia

  • Llar nova, ben protegida

    Assegurances per a propietaris o llogaters.

s'obre en una pestanya nova

Contacta amb l'anunciant

Omple les teves dades i t'ajudarem amb aquest anunci.

Les teves dades

En contactar acceptes que les teves dades es comparteixin amb l'anunciant segons la política de privacitat d'Habitaclia.

Hi ha algun error a l'anunci?

Explica’ns què has vist per poder corregir-ho.