Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú

Casa amb aparcament a Bolvir

  • 318 m2
  • 5 hab.
  • 3 banys
  • 3.113 €/m2

UN ENTORN ÚNIC

RA1559 – EL PRIVILEGI DE VIURE LA CERDANYA*
Casa unifamiliar | 5 habitacions | 3 banys | Jardí | Garatge | Totalment moblada

Catalogada com a *Roger Albert Referent*, aquesta propietat forma part d'una selecció exclusiva reservada a llars que marquen la diferència per la seva arquitectura, ubicació o singularitat.

Hi ha cases que són boniques.
I després hi ha cases capaces d'emocionar només creuar la porta.

Situada a *Bolvir*, una de les poblacions més exclusives i valorades de la Cerdanya, aquesta espectacular casa representa tot allò que moltes famílies busquen quan somien tenir una segona residència... o convertir-la en la seva llar definitiva.

Llum, amplitud, calidesa i una decoració cuidada fins a l'últim detall fan que cada espai transmeti una sensació difícil d'explicar i impossible d'oblidar.
I hi ha un detall que la fa encara més especial.

*La propietat es ven exactament tal com es veu a les fotografies.* Totalment moblada, equipada i decorada amb peces seleccionades d'una de les botigues de mobiliari i decoració més prestigioses de la Cerdanya. Només cal arribar, obrir la porta... i començar a gaudir-la.

A la planta principal trobem una espectacular zona de dia completament oberta, on la cuina, el menjador i la sala d'estar conviuen en un únic espai ampli, elegant i ple de llum natural.
La xemeneia es converteix en el centre de la casa, creant aquell ambient acollidor que converteix qualsevol cap de setmana d'hivern en un record inesborrable.

Des d'aquí accedim a dos espais exteriors completament diferents però igualment especials.

D'una banda, un magnífic porxo cobert amb una gran taula d'estiu, ideal per esmorzars tranquils, dinars interminables i sopars a la fresca contemplant la tranquil·litat de la Cerdanya.

De l'altra, un agradable jardí privat que convida a desconnectar, jugar amb els més petits o simplement gaudir del silenci que només un entorn com aquest és capaç d'oferir.

La primera planta acull la zona de descans amb quatre àmplies habitacions i dos banys complets.
La suite principal és un autèntic refugi privat, amb un espectacular bany en suite pensat per convertir el dia a dia en una experiència de confort.
I encara hi ha un espai que acaba de donar personalitat a aquesta casa.

A la planta sota coberta descobrim una fantàstica cinquena habitació, un espai únic presidit per una gran finestra panoràmica que regala unes vistes privilegiades de l'entorn. Un lloc perfecte com a dormitori, estudi, sala de lectura o refugi personal.

La planta inferior completa aquesta magnífica propietat amb un ampli garatge amb capacitat per a dos o tres vehicles, així com una pràctica zona de safareig que aporta funcionalitat al dia a dia.

*T'agradarà saber...*

— Casa unifamiliar a Bolvir, una de les zones més exclusives de la Cerdanya
— Es ven completament moblada i decorada tal com apareix a les fotografies
— 5 habitacions
— 3 banys complets
— Gran zona de dia oberta amb cuina, menjador i sala d'estar integrats
— Xemeneia
— Porxo cobert amb menjador d'estiu
— Jardí privat
— Suite principal amb espectacular bany privat
— Planta sota coberta amb habitació i finestra panoràmica
— Garatge per a dos o tres vehicles
— Zona independent de safareig
— Decoració de revista amb mobiliari d'alta qualitat

Perquè hi ha cases que simplement es visiten.
I després hi ha llars com aquesta, capaces de fer-te imaginar la teva vida des del primer instant.

Això és viure la Cerdanya.

última modificació

Distribució

  • 5 habitacions
  • Superfície 318 m2
  • Terrassa 40 m2
  • Terreny 1350 m2
  • 3 banys

Característiques generals

  • Plaça aparcament
  • Any construcció 2023
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 44943000000505

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
990.000 € Preu de l´anunci
3.719 €/m2€/m2 comarca
3.113 €/m2€/m2 de l´anunci
16% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Bolvir
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar ROGER ALBERT Real Estate

Referència de l´anunci habitaclia/RA1559:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…