Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú

Casa a Maldà

ESGLESIA

  • 600 m2
  • 163 €/m2

EN VENDA LES ANTIGUES ESCOLES DE MALDÀ Una peça única del patrimoni arquitectònic de lUrgell

Una peça única del patrimoni arquitectònic de l'Urgell

Poques propietats poden presumir de tenir la història, la personalitat i la presència arquitectònica d'aquest singular edifici situat al centre històric de Maldà.

Antigament destinat a escola del municipi, aquest immoble emblemàtic forma part de la memòria col·lectiva del poble i representa una oportunitat excepcional per adquirir una finca única i irrepetible.

L'edifici compta amb una superfície construïda de 600 m², distribuïts en planta semisoterrani, planta baixa, primera planta i segona planta, amb grans espais oberts i una configuració que permet múltiples opcions de rehabilitació i adaptació.

La finca destaca per les seves espectaculars façanes de pedra, les elegants obertures d'arc, els sostres d'alçada generosa i la solidesa constructiva pròpia dels edificis històrics de caràcter institucional.

Els diferents nivells conserven àmplies sales que evoquen l'ús original de l'immoble i ofereixen una extraordinària flexibilitat per desenvolupar un projecte residencial singular, un allotjament rural de gran capacitat, una residència artística, un centre cultural, un espai de coworking o fins i tot diversos habitatges independents.

La gran planta semisoterrani aporta un valor afegit excepcional, amb una superfície diàfana que amplia encara més les possibilitats d'ús de l'edifici.

? Punts destacats

??? Edifici històric i emblemàtic de Maldà.

?? 600 m² construïts.

?? Distribuït en quatre nivells.

?? Arquitectura tradicional amb façanes de pedra.

?? Grans finestrals i abundància de llum natural.

?? Ubicació privilegiada al nucli antic.

?? Ideal per a projecte residencial, turístic o d'inversió.

? Immoble únic amb alt potencial de revalorització.

Una oportunitat per donar continuïtat a la seva història

Les antigues escoles de Maldà no són només un edifici; són una peça del patrimoni local que espera una nova vida. Un espai carregat de caràcter, autenticitat i possibilitats, destinat a aquells que busquen desenvolupar un projecte realment diferent.

?? Contacti amb nosaltres per obtenir més informació o concertar una visita. [IW]

última modificació

Distribució

  • Superfície 600 m2
  • Terrassa 160 m2
  • Terreny 150 m2

Característiques generals

  • Any construcció 1953
  • Certificat energètic :
    Exempt
Anunci: 3616002584092

Ubicació

ESGLESIA

Navega pel mapa fent clic a sobre
98.000 € Preu de l´anunci
1.117 €/m2€/m2 comarca
163 €/m2€/m2 de l´anunci
85% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Maldà
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar HABITATG

Referència de l´anunci habitaclia/22333:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…