Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
595.000 €
Avisa´m si baixa
Casa amb aparcament a Tefía - Tetir Puerto del Rosario
Característiques principals
- 246 m2
- 3 hab.
- 3 banys
- 2.419 €/m2
Informació detallada
Magnífica y amplia villa rústica de 246 m2 construidos sobre una parcela de 32.000 m2 plantada de árboles frutales y huerta.
La villa se distribuye en una sola planta y consta de salón comedor con chimenea y vigas vistas, gran cocina comedor con despensa, tres amplios dormitorios, dos baños, porche con lavadero, gran patio habitable, zona de barbacoa, trastero y un amplio garaje con baño.
La propiedad es energéticamente independiente gracias a un sistema de placas fotovoltaicas y baterías, y además dispone de pozo de agua.
La villa está situada en una zona rural, rodeada de naturaleza a tan solo 15 minutos de Puerto del Rosario.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 246 m2
- 3 banys
- Cuina Tipus Office: No
- Traster
Característiques generals
- Plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
- Vistes a la muntanya
Galeria
Ubicació
Tefía - Tetir
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats