Favorito y comentario
Casa amb calefacció a Sant Esteve de Palautordera
Característiques principals
- 194 m2
- 5 hab.
- 1 bany
- 2.320 €/m2
Informació detallada
ESPECTACULARS VISTES PANORÀMIQUES
REFUGIS DEL MONTSENY
En venda, al Montseny, a la Zona dels Refuigs del Montseny, terme Municipal de Sant Pere de Vilamajor, entrada i nucli urbà més proper Sant Esteve de Palautordera, 5 minuts en cotxe.
Es tracta d’una torre típica del Refugis del Montseny, construïda en els anys 70, amb una perfecte ubicació i orientació que ens permet gaudir d’unes vistes privilegiades sobre el Baix Montseny espectaculars postes i sortides de sol.
La casa d’uns 190 m2 construïts es troba ubicada sobre una parcel·la d’uns 2.400m2 a la part Alta dels Refugis del Montseny. Gaudeix d’un perfecte accés amb a través de pista asfaltada amb vehicle fins al peu de la casa i d’unes impressionants vistes sobre el Baix Montseny i muntanyes de Montnegre i corredor.
A la casa podem accedir a través de la cuina i de l’entrada principal.
Just entrant trobem el distribuïdor que ens distribueix l’habitatge entre el menjador i la cuina, l’espai de les habitacions i les escales d’accés a la planta Pis.
Entrant a la dreta trobem el menjador-Sala, un ampli i agradable espai d’uns 25 m2, amb la Llar de Foc a ple rendiment i unes espectaculars vistes sobre el pla de Sant Esteve i Santa Maria i Baix Montseny. El Menjador té accés a una fantàstica terrassa amb les mateixes fantàstiques vistes de les que es gaudeix des del menjador. De la terrassa accedim a jardí-bosc i diferents espais per a gaudir de la vista i la tranquil·litat que l’habitatge ofereix.
La cuina té uns 11m2, i tot i que no hi és, permet posar un una taula per a menjar-hi. La cuina igual que tota la casa gaudeix d’unes fantàstiques vistes a través d’un finestral orientat a Sud. Desde la cuina podem sortir a fora a on hi trobem una altra terrasseta amb les mateixes fantàstiques vistes i orientació sud-Oest.
A La zona de Nit a les habitacions si accedeix des del rebedor. Allà trobem un bany complert amb banyera i 4 habitacions, una gran, dues mitjanes i una petita, totes elles amb armari enquestat i vistes a l’exterior.
La planta Pis -Estudi-Golfes a la que s’accedeix també des del rebedor-distribuïdor , està distribuït en diferents estances obertes. Té una superfície d’aproximadament 35 m2 distribuïts en espai obert, espai despatx, una habitació, quarto de mals endreços i bany de cortesia (wc). Tots els espais gaudeixen igualment de fantàstiques vistes
La planta soterrani de la casa d’uns 40 m2, està distribuïda també en diferents estances. Fantàstic taller amb fantàstiques vistes, rebost, quarto del la caldera, quarto de mals endreços.
La calefacció és de gasoil i l’aigua calenta funciona amb termo elèctric.
Es tracta d’un habitatge ubicat al Montseny, amb un Molt Bon accés, plena de racons i raconets per a gaudir a tota època de l’any, del paisatge, de les vistes, de les espectaculars sortides i postes de sol, de les tempestes dels núvols.. [IW]
última modificació
Distribució
- 5 habitacions
- Superfície 194 m2
- Terrassa 30 m2
- Terreny 2400 m2
- 1 bany
- Traster
Característiques generals
- Calefacció
- Any construcció 1972