Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Casa amb calefacció aparcament a Sant Hipòlit de Voltregà

  • 286 m2
  • 1.077 €/m2

Si busques una casa àmplia, lluminosa i amb rendiment des del primer dia, aquesta és una oportunitat que no pots deixar escapar.
Situada a Sant Hipòlit de Voltregà, aquesta casa a tres vents destaca per la seva gran entrada de llum natural i per tenir totes les estances exteriors, cosa que aporta una sensació d’amplitud i confort a tota la vivenda.
A la planta baixa hi trobem un garatge amb capacitat per a dos cotxes i un local comercial actualment llogat, perfecte per obtenir ingressos recurrents o com a espai professional.
La primera planta ofereix una zona de dia molt agradable amb un menjador ampli amb estufa de llenya, ideal per crear un ambient càlid i acollidor a l’hivern, cuina office funcional, una habitació individual i un bany auxiliar.
A la segona planta es distribueix la zona de nit amb tres habitacions exteriors (dues dobles i una individual) i un bany complet amb banyera.
Una casa molt completa, amb molta llum, espais amplis i amb l’avantatge d’un local ja llogat, ideal tant per a famílies com per a qui busca combinar habitatge i inversió.
? Una oportunitat molt interessant al centre de Sant Hipòlit de Voltregà.

última modificació

Distribució

  • Superfície 286 m2
  • Cuina Tipus Office: No

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Sense aire acondicionat
  • Any construcció 2006
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 29485000000392

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
308.000 € Preu de l´anunci
2.172 €/m2€/m2 comarca
1.077 €/m2€/m2 de l´anunci
50% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Sant Hipòlit de Voltregà
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Qüestions immobiliàries S.L.

Referència de l´anunci habitaclia/SHV20226:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…