Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
93.900 € Avisa´m si baixa
ha baixat 1.100 €

Casa a Seu d´Urgell (La)

  • 229 m2
  • 3 hab.
  • 2 banys
  • 410 €/m2

Casa para reformar con preciosas vistas

Un diamante por pulir con vistas al Cadí ?

¿Te imaginas vivir en una casa adosada de 4 plantas con espacio para respirar, crecer y crear recuerdos para siempre? Esta propiedad te ofrece todo eso y mucho más.

Con 229 m² construidos y 203 m² útiles, esta vivienda es como un lienzo en blanco que espera a alguien con visión e ilusión para convertirla en su hogar ideal. Cuenta con 3 habitaciones, 2 baños, terraza y balcón, e incluso una plaza de garaje incluida en el precio. Todo ello orientado al sureste, con una luz natural envidiable durante todo el día y unas vistas espectaculares al Cadí y al Parc del Segre que te robarán el corazón.

Sí, necesita una reforma integral, pero también es una oportunidad única para hacer realidad esa casa con la que siempre has soñado. Imagínate un salón con grandes ventanales abiertos a la montaña, una cocina moderna y abierta, habitaciones acogedoras y espacios exteriores para disfrutar del buen tiempo.

Ideal para familias que buscan espacio, luz y naturaleza, o para inversores con ganas de dar una segunda vida a una casa con alma.

Ven a verla. Descubre su potencial. Respira tranquilidad. Mira las vistas. Y déjate enamorar.


Un diamant per polir amb vistes al Cadí ?

T'imagines viure en una casa adossada de 4 plantes amb espai per respirar, créixer i crear records per sempre? Aquesta propietat t'ofereix tot això i molt més.

Amb 229 m² construïts i 203 m² útils, aquest habitatge és com un llenç en blanc que espera algú amb visió i il·lusió per convertir-lo en la seva llar ideal. Disposa de 3 habitacions, 2 banys, terrassa i balcó, i fins i tot una plaça de garatge inclosa en el preu. Tot això, orientat a sud-est, amb una llum natural envejable durant tot el dia i unes vistes espectaculars al Cadí i al Parc del Segre que et robaran el cor.

Sí, necessita una reforma integral, però també és una oportunitat única per fer realitat aquella casa amb la qual sempre has somiat. Imagina't un saló amb grans finestrals oberts a la muntanya, una cuina oberta moderna, habitacions acollidores i espais exteriors per gaudir del bon temps.

Ideal per a famílies que busquen espai, llum i natura, o per a inversors amb ganes de donar una segona vida a una casa amb ànima.

Vine a veure-la. Descobreix el seu potencial. Respira la tranquil·litat. Mira les vistes. I deixa't enamorar.
#ref:CAS_840

última modificació

Distribució

  • 3 habitacions
  • Superfície 229 m2
  • Terreny 60 m2
  • 2 banys

Característiques generals

  • Sense aire acondicionat
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 13994000000498

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
93.900 € Preu de l´anunci
2.991 €/m2€/m2 población
410 €/m2€/m2 de l´anunci
86% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Seu d´Urgell (La)
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar REAVIVA

Referència de l´anunci habitaclia/CAS_840:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…