Favorito y comentario
Casa amb calefacció a Ca n'Aurell Terrassa
Característiques principals
- 100 m2
- 3 hab.
- 1 bany
- 2.600 €/m2
Informació detallada
en Planta Baixa
Casa de 100m2 en Planta Baixa i amb un Pati de 50m2.
Entrada/Vestibul, 3 habitacions (15-9 i 7m2), Menjador-Sala d'Estar de 22m2 amb sortida a Pati de 50m2, Cuina independent tota exterior amb sortida al Pati, 1 Bany complet amb plat de dutxa (4 peces) i espai de Safareig.
El Pati, de 50m2 amb paviment de terra i grava i dues fantàstiques magnolies que donen ombra en dies de calor, té una part porxada a la sortida del Menjador.
La casa amb un ample passadís d'entrada i sostres alts, té: porta de seguretat, terra de paviment de gres ceràmic i terra hidràulic a una de les habitacions, calefacció per radiadors de gas natural, tancaments exteriors d'alumini i portes de xapelli.
Orientació: Est/Oest.
Zona amb tots els serveis: Botigues, Comerç, Restauració, Cap de la Seguretat Social... A 5 minuts del Parc de Sant Jordi i a 10 minuts de la Rambla d'Egara i Ferrocarrils de la Generalitat.
Fàcil accés a l'autopista C-58.
Si vols viure en una casa a peu de carrer, en una zona tranquil.la i amb una molt bona ubicació, aquesta pot ser la teva oportunitat.... Trucan's i Vine a veure-la !!
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 100 m2
- Terrassa 80 m2
- Terreny 138 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Sense plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
- Any construcció 1923