Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
Oportunitat 580.000 € Avisa´m si baixa

Casa a Les Pinedes Vilassar de Mar

  • 150 m2
  • 3 hab.
  • 2 banys
  • 3.867 €/m2

CASA AL CENTRE DE VILASSAR DE MAR

HOUSETIME presenta en exclusiva casa mitjanera a Vilassar de Mar,

Oportunitat única per adquirir una casa de a Vilassar de Mar, amb caràcter i personalitat i molta llum natural.

Ubicada en una zona molt ben situada del poble, permet gaudir de la tranquil·litat d'un entorn residencial amb les comoditats de tenir-ho tot a prop: platja, comerços, escoles i transport.

Una casa amb moltes possibilitats, perfecta per crear una llar.

La casa te 2 plantes, la planta baixa disposa de sala d'estar, una gran cuina amb sortida directa al pati de 30 m2 amb barbacoa, bany complert i sala de safareig.

La primera planta disposa de 3 habitacions , l'habitació principal amb vestidor i 1 bany. Des de l'habitació tens sortida a una terrassa de 18 m2, la resta d'habitacions tenen sortida a un balcó. Totes les estances tenen molta llum natural i ventilació

La segona planta és una sala polivalent de 15 m2 i també amb accés directa a una tercera terrassa de uns 12 m2


Truque'ns i vina a descobrir-la en persona, i veuràs tots els detalls!




Necessiteu vendre la vostra propietat per comprar aquesta casa? Us podem ajudar i assessorar perquè no perdeu aquesta oportunitat!

Si necessiteu assessorament sobre finançament, us podem ajudar. Contacteu-nos ara! Gràcies!

QUI SOM? Housetime és una agència immobiliària especialitzada en el sector immobiliari a El Maresme i Barcelona. Som el vostre personal shopper immobiliari. Ens encarreguem de tota la gestió administrativa que implica la compra, venda, lloguer. Us assessorem en trobar el millor finançament , ja que el nostre equip compta amb graduats en economia i finances. Us ajudem amb tots els tràmits legals i fiscals que implica comprar o vendre una propietat. També gestionem cèdules , certificats d'eficiència energètica, ITE (inspeccions tècniques d'edificis), assegurança de la llar, assegurança de risc de lloguer, reformes, disseny d'interiors. CONTACTAN'S
#ref:VM-269

última modificació

Distribució

  • 3 habitacions
  • Superfície 150 m2
  • Terreny 30 m2
  • 2 banys

Característiques generals

  • Sense aire acondicionat
  • Any construcció 2000
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 12762000000581

Ubicació

Les Pinedes

Navega pel mapa fent clic a sobre
580.000 € Preu de l´anunci
3.981 €/m2€/m2 población
3.867 €/m2€/m2 de l´anunci
3% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Vilassar de Mar
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar HOUSE TIME

Referència de l´anunci habitaclia/VM-269:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…