Favorito y comentario
Casa adossada a Banyoles
Característiques principals
- 103 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 2.427 €/m2
Informació detallada
CASA ADOSADA PROPERA A L'ESTANY
Descobreix aquesta fantàstica casa adossada en venda a Banyoles, ubicada en una zona privilegiada, a només un minut de l’Estany i a 5 minuts del centre de la ciutat.
L’habitatge es distribueix en tres plantes de 29 m2 més garatge, amb espais funcionals i ben aprofitats. A la planta baixa hi trobem un garatge amb capacitat per a un cotxe i un bany amb plat de dutxa.
A la primera planta hi ha una agradable zona de dia amb cuina oberta al menjador, ideal per gaudir d’un espai acollidor.
La segona planta disposa d’una habitació doble, una habitació individual i un bany complet amb banyera.
A la planta superior hi ha una segona habitació doble amb sortida directa a una pràctica terrassa-rentador.
La casa compta amb aparells d’aire condicionat amb bomba de calor, una solució còmoda tant per a l’estiu com per a l’hivern.
Una oportunitat ideal per viure a tocar de l’Estany i amb tots els serveis a pocs minuts.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 103 m2
- Balcó / Terrassa 8 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Sense plaça aparcament
- Aire Acondicionat
- Any construcció 1994