Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
Oportunitat 378.000 € Avisa´m si baixa

Casa adossada amb calefacció aparcament a Sentmenat

  • 210 m2
  • 4 hab.
  • 3 banys
  • 1.800 €/m2

OPORTUNITAT ÚNICA AL CENTRE DE SENTMENAT CASA EN PERFECTE ESTAT AMB PÀRQUING, PATI I TERRAT

Viu al Cor del Vallès! Casa de 210m² amb Garatge 3 Cotxes i Solàrium al Centre de Sentmenat

Deixi de buscar! Li presentem aquesta magnífica casa adossada de 210m² construïts, situada en el lloc més desitjat: el centre del casc urbà de Sentmenat. Construïda l'any 2002 i conservada en perfecte estat, aquesta llar ofereix la combinació ideal d'espai, confort i una ubicació privilegiada.
Una Distribució Pensada per Viure-hi:

La casa està dissenyada per gaudir de cada espai al màxim, distribuïda en quatre còmodes plantes:

Planta Soterrani: Àmplia zona de garatge amb capacitat per a 3 cotxes i un pràctic espai de traster.

Planta Baixa: Trobem la vida diürna. Compta amb una cuina tipus office (perfecta per als esmorzars ràpids), un lluminós menjador amb accés directe a un acollidor pati privat, ideal per a sopars d'estiu, i un lavabo de cortesia.

Planta Primera: La zona de nit inclou tres habitacions dobles espaioses, una de les quals és una elegant suite principal amb bany privat, i un segon bany complet per a la resta de la planta.

Altell Sota Coberta: Un espai polivalent de 30m² que pot adaptar-se a despatx, sala de jocs o gimnàs, amb sortida directa al fantàstic terrat solàrium, el seu racó privat amb vistes al poble.

Qualitat i Confort:

La propietat garanteix la màxima comoditat amb tancaments d'alumini, calefacció de gas a tota la casa i aire condicionat instal·lat al menjador.

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 210 m2
  • 3 banys

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Any construcció 2002
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    E
    38 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    184 kg CO2 m2 / año
Anunci: 1364003726366

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
378.000 € Preu de l´anunci
2.387 €/m2€/m2 población
1.800 €/m2€/m2 de l´anunci
25% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Sentmenat
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar FINCAT

Referència de l´anunci habitaclia/AS2516:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…