Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Casa adossada amb calefacció a Xunqueira de Espadanedo

Casa en da Veiga, Xunqueira de espadañedo, la casa de piedra consta de dos plantas las cuales están diáfanas , las planchadas y el tejado están nuevos .
Esta propiedad conta de unas ruinas de piedra por la parte trasera, la cual comunica con la casa principal, la cual se puede reconstruir como garaje y-o patio.
Esta propiedad es ideal para quien busque un refugió lejos de todo y en medio de la naturaleza, a la vez esta a 25 minutos de Ourense.
La construcción es ideal para hacer la distribución que mejor le convenga y le guste a los compradores , el precio son 12.000€ a negociar.


INMOBILIARIA CELENNY
RUA A CASTELLANA
SAN CIBRAO DAS VIÑAS
TELF./

última modificació

Característiques generals

  • Calefacció
  • Sense plaça aparcament
  • Certificat energètic :
    Exempt
Anunci: 33628000000579

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar INMOBILIARIA CELENNY

Referència de l´anunci habitaclia/C010214:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…