Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú

Casa adossada amb calefacció aparcament a Calafell poble Calafell

  • 165 m2
  • 3 hab.
  • 2 banys
  • 2.061 €/m2

CASA ADOSSADA AMB VISTES AL MAR, TERRASSES I PISCINA COMUNITÀRIA

CASA ADOSSADA AMB VISTES AL MAR, TERRASSES I PISCINA COMUNITÀRIA

165 m2 construïts · 3 habitacions · 2 banys · Garatge per a 2 cotxes

Àmplia casa adossada a Calafell amb espai per a tota la família, diverses terrasses, vistes al mar i piscina comunitària.

La propietat compta amb 165 m2 construïts, una distribució còmoda en diverses plantes i diferents espais exteriors que permeten gaudir de la casa tant en el dia a dia com durant els moments de descans.

A la planta baixa hi trobem una cuina reformada, un bany amb plat de dutxa i un ampli saló-menjador amb llar de foc, amb sortida directa a la terrassa. Una zona pensada per compartir, amb espai suficient per a la vida familiar i per rebre amics.

A la primera planta hi ha 3 habitacions, dues dobles i una individual, i un bany complet amb banyera. Una de les habitacions dobles disposa de sortida a una terrassa amb vistes al mar, un espai exterior privat que aporta un plus de confort.

La planta superior ofereix una gran terrassa amb vistes al mar, un dels grans atractius de la casa. Un espai versàtil per crear una zona de menjador exterior, relaxar-se, prendre el sol o gaudir de trobades en família.

Per completar la propietat, disposa de garatge privat amb capacitat per a 2 cotxes i accés a la zona comunitària amb piscina, un extra molt pràctic per gaudir dels mesos d'estiu amb tota la família.

UNA CASA PENSADA PER GAUDIR

La combinació de metres, 3 habitacions, terrasses, piscina i garatge doble fa d'aquesta propietat una opció molt completa per a una família que busca espai i comoditat.

A més, les vistes al mar aporten un valor diferencial i converteixen les terrasses en espais especialment agradables per gaudir de l'exterior.

Una casa amb espai per viure, compartir i gaudir, amb tot el que una família pot buscar en una propietat a Calafell.

Contacta amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita.

Cardona Serveis Immobiliaris
carrer Santa Caterina, 7
Igualada

última modificació

Distribució

  • 3 habitacions
  • Superfície 165 m2
  • 2 banys
  • Cuina Tipus Office

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Any construcció 1996
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 51618000000147

Ubicació

Calafell Poble

Navega pel mapa fent clic a sobre
340.000 € Preu de l´anunci
2.991 €/m2€/m2 población
2.061 €/m2€/m2 de l´anunci
31% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Calafell
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Cardona Serveis Immobiliaris

Referència de l´anunci habitaclia/161:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…