Favorito y comentario
Dúplex amb calefacció a Creu Alta Sabadell
Característiques principals
- 135 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 2.211 €/m2
Informació detallada
DÚPLEX EN EXCELLENT ESTAT, SENSE ASCENSOR, A LA CREU ALTA DE SABADELL
MB Immobles comercialitza aquest dúplex situat a la zona de la Creu Alta de Sabadell, en una ubicació cèntrica i molt ben comunicada, amb tots els serveis a l’abast.
L’habitatge es troba en una tercera planta sense ascensor i destaca per la seva lluminositat, amplitud i bon estat de conservació, llest per entrar a viure.
A la planta principal trobem un menjador ampli i lluminós, una cuina funcional, tres habitacions (una doble i dues individuals) i un bany complet.
La planta superior ofereix un espai polivalent d’uns 20 m2, amb múltiples possibilitats d’ús, com ara quarta habitació, despatx o sala d’estar, amb accés directe a una àmplia terrassa d’aproximadament 30 m2, ideal per gaudir de l’exterior. En aquesta planta també hi ha un segon bany.
L’habitatge compta amb una bona orientació, fet que garanteix entrada de llum natural durant tot el dia.
La ubicació és un dels seus grans atractius, a la Creu Alta, amb comerços, supermercats, centres educatius, transport públic, zones verdes i tots els serveis essencials a pocs minuts, així com excel·lents connexions amb la resta de la ciutat.
Un habitatge amb espais amplis i exteriors, ideal per a famílies o per a qui busca comoditat en una de les zones més demandades de Sabadell.
Per a més informació o per concertar una visita, contacti amb MB Immobles.
Estat de l'immoble: Per a entrar a viure
Sup. Útil: 105 m
Superfície construïda: 135 m2
Núm. AICAT: A14038
Núm. API: 8304
Zona Tensionada: SI
Condició de gran tenidor: NO
De conformitat amb l'article 20.1.c) del TRLGDCU i amb el Reial decret 515/1989, el preu anunciat no inclou impostos ni despeses de la compravenda, excepte indicació expressa. Si l'operació està subjecta a IVA, s'aplicarà el tipus vigent conforme a la Llei 37/1992 i, quan escaigui, AJD. Si l'operació està subjecta a ITP, aquest es liquidarà conforme al reial decret legislatiu 1/1993 i a la normativa tributària vigent a Catalunya. Les despeses de notaria i registre s'abonaran segons aranzel, de conformitat amb el Reial decret 1426/1989 i el Reial decret 1427/1989. La part compradora no assumirà les despeses que legalment corresponguin a la part venedora.
CÈDULA D'HABITABILITAT: CHB05314724001
ETIQUETA ENERGETICA: 7917GGTVB
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 135 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office
Característiques generals
- Calefacció
- Aire Acondicionat
- Any construcció 1978
- A prop de transport públic