Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú

Dúplex amb calefacció a Santa Margarida de Montbui

  • 125 m2
  • 3 hab.
  • 2 banys
  • 1.920 €/m2

Dúplex amb terrassa assolellada i buhardilla amb llar de foc a La Ponderosa

Dúplex amb terrassa assolellada i buhardilla amb llar de foc a La Ponderosa

A Santa Margarida de Montbui, al barri de La Ponderosa, trobem aquest agradable dúplex de 125 m2 construïts, una llar amb espais amplis, molta llum natural i una excel·lent exposició solar.

L’habitatge disposa de 3 habitacions i 2 banys amb banyera, amb una distribució còmoda i funcional, pensada per oferir confort i aprofitar bé els diferents espais de la casa.

Un dels seus grans atractius és la terrassa, molt assolellada i agradable, un espai perfecte per gaudir de l’aire lliure, fer-hi àpats en família o simplement desconnectar i aprofitar els dies de bon temps.

A la planta superior hi trobem una buhardilla amb llar de foc, un espai càlid i amb molt d’encant que aporta un caràcter especial al dúplex. Les seves possibilitats són moltes: pot ser una sala d’estar, un despatx, una zona de televisió, un espai de lectura, una zona de jocs o aquell espai polivalent que sempre falta a casa.

La combinació de superfície, llum natural, terrassa i una buhardilla amb llar de foc fa d’aquest habitatge una opció especialment interessant per a qui busca alguna cosa més que un pis convencional.

Principals característiques:

125 m2 construïts
3 habitacions
2 banys amb banyera
Terrassa molt assolellada
Buhardilla amb llar de foc
Molta llum natural
Bona exposició solar
Construït l’any 2002
Sense ascensor
Ubicació: La Ponderosa, Santa Margarida de Montbui

Per a més informació o per concertar una visita, contacta amb nosaltres.

Cardona Serveis Immobiliaris
carrer Santa Caterina, 7
Igualada

última modificació

Distribució

  • 3 habitacions
  • Superfície 125 m2
  • Terrassa 15 m2
  • 2 banys
  • Cuina Tipus Office

Característiques generals

  • Calefacció
  • Any construcció 2002
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    F
    49 kW h m2 / año
    Emisiones:
    F
    233 kg CO2 m2 / año
Anunci: 51618000000142

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
240.000 € Preu de l´anunci
1.237 €/m2€/m2 población
1.920 €/m2€/m2 de l´anunci
Veure evolució €/m2 a Santa Margarida de Montbui
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Cardona Serveis Immobiliaris

Referència de l´anunci habitaclia/156:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…