Ático dúplex con licencia turística en el centro Este exclusivo áticodúplex en Centro de Sevilla es una oportunidad única tanto pa
510.000 €

Dúplex amb balcó en venda a San Vicente

Sevilla Capital, Sevilla

1 hab.
2 banys
98 m²
Hipoteca
s'obre en una pestanya nova

Característiques de l’immoble

L’immoble

Tipus d'immoble
Pis
Subtipus
Dúplex
Any de construcció
1998

Interior

Exterior
Sí
Rentavaixelles
Sí

Exterior

Balcó
Sí

Climatització

Calefacció
No especificat

Edifici i zones comunes

Ascensor
No
Garatge / Pàrquing
No

Certificat energètic

En tràmit

Descripció

* Ático dúplex con licencia turística en el centro * Este exclusivo ático-dúplex en Centro de Sevilla es una oportunidad única tanto para inversores como para quienes buscan una vivienda con carácter en una de las zonas más emblemáticas de la ciudad. Con una superficie construida de 98 m², esta luminosa vivienda ofrece una distribución funcional y elegante que destaca por su versatilidad. Actualmente, cuenta con un amplio dormitorio principal, pero existe la posibilidad de redistribuir los espacios para obtener un segundo dormitorio, adaptándose así a tus necesidades. El inmueble dispone de dos baños completos y un salón independiente, lo que garantiza comodidad y privacidad. Además, su terraza y solárium privado son un verdadero lujo, ideales para disfrutar de las privilegiadas vistas y el clima sevillano. Potencial: • Gran potencial de rentabilidad como apartamento turístico dada su ubicación estratégica en el centro de la ciudad y la demanda constante en la zona. • También idóneo para quien busca una vivienda con encanto, con la posibilidad de optimizar la distribución para adaptar a familia o a parejas que necesiten un segundo dormitorio.

Simula la teva hipoteca

Calcula la teva quota mensual i descobreix quina opció pot encaixar amb tu.

Calcula la meva quota
s'obre en una pestanya nova

Ubicació

San Vicente

Districte: Casco Antiguo

Municipi: Sevilla Capital

Adreça aproximada per desig de l'anunciant.

Habitaclia no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada al mapa pugui contenir.

Serveis addicionals d'habitaclia

  • Llar nova, ben protegida

    Assegurances per a propietaris o llogaters.

s'obre en una pestanya nova

Contacta amb l'anunciant

Omple les teves dades i t'ajudarem amb aquest anunci.

Les teves dades

En contactar acceptes que les teves dades es comparteixin amb l'anunciant segons la política de privacitat d'Habitaclia.

Hi ha algun error a l'anunci?

Explica’ns què has vist per poder corregir-ho.