Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
2.000.000 €
Avisa´m si baixa
Edifici a Bons Aires Palma de Mallorca
Característiques principals
- 450 m2
- 4.444 €/m2
Informació detallada
Edificio catalogado en el centro de Palma con local de 150m2. Este edificio tiene una superficie de 450m2 aprox. distribuidos en 3
Edificio catalogado en el centro de Palma con local de 150m2. Este edificio tiene una superficie de 450m2 aprox. distribuidos en 3 plantas. Tiene varios salones comedor, amplia cocina, chimenea, 6 dormitorios dobles, sala de estar, 3 baños, aseo, local comercial de 150m2 aprox. , terraza en solarium, terrazas en planta, patio interior, trastero. A rehabilitar. Este edificio está en una zona muy céntrica de Palma. Está en una zona con todos los servicios y a unos minutos de la Rambla y de las Avenidas.
última modificació
Distribució
- Superfície 450 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
Bons Aires
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats