Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Informació detallada
Terreny en venda – Campdevànol (Ripollès)
Oportunitat d’inversió al Ripollès. Terreny d’aproximadament 1.500 m² situat a Campdevànol, en direcció a Gombrèn, en una ubicació amb bona visibilitat i accés directe a la carretera.
La finca disposa d’infraestructura d’estació de servei, ja que antigament hi operava la benzinera Cepsa Ripollès, fet que pot facilitar la reactivació de l’activitat o el desenvolupament d’un nou projecte.
Superfície aproximada de 1.500 m² ubicat estratègicament a la carretera de Campdevànol a Gombrèn. Disposa de 2 dipòsits de 50.000 litres i 1 dipòsit de 20.000 litres així com la cabina i estructura de l'antiga benzinera Cepsa.
Per a més informació o per concertar una visita, no dubtin a contactar.
última modificació
Distribució
- Terreny 1500 m2
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats