Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
120.000 €
Avisa´m si baixa
Local comercial a Almendralejo
Característiques principals
- 120 m2
- 1.000 €/m2
Informació detallada
AlmendralejoLocal
Local comercial en ALMENDRALEJO, con 120 m² construidos, 4 estancias, buen estado, planta Baja. EMERITACASA ofrece en venta un local en muy buena zona comercial.
Local en venta de 120m2 bien acondicionado en una zona privilegiada de Almendralejo.
Dividido en 3 cuartos ,1 aseo, oficina y mucha zona diáfana, la anchura del local es todo escaparate, tiene la puerta de entrada con cierre.
Perfecto para montar tu negocio deseado en zona privilegiada con muchos negocios cercas, bancos, colegios, restauración. una oportunidad única.
No dudes en consultarnos cualquier duda
EMERITACASA TU INMOBILIARIA DE CONFIANZA
última modificació
Distribució
- Superfície 120 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats