Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
18.000 € Avisa´m si baixa
ha baixat 2.000 €

Local comercial a Arbeca

HOSPITAL

  • 135 m2
  • 133 €/m2

LOCAL URBANOALMACEN VENTA EN ARBECA

LOCAL URBANO-ALMACEN EN ARBECA ( LLEIDA ) DE SUPERFICIE GRAFICA 82 M2. ENTRADA Y SALIDA A DOS CALLES. .EN LA CALLE PRINCIPAL TIENE 23 M2 .DE ALMACEN Y ENCIMA DEL ALMACEN HAY UNA ESTACIA-HABITACION TAMBIEN DE 23M2. EN LA PLANTA BAJA TAMBIEN HAY UN PATIO AL AIRE LIBRE DE 29 M2. Y ACONTIMUACION UNA ESTANCIA- HABITACION DE 30 M2. Y ENCIMA DE ESTA, OTRA ESTANCIA-HABITACION DE 30 M2. QUE DAN A LA OTRA CALLE.
LA CALLE PRINCIPAL ES MUY AMPLIA. EL LOCAL TIENE AGUA. ZONA TRANQUILA. A UNOS 12 KM. DE MOLLERUSSA A UNOS 5,5 KM. DE LES BORGES BLANQUES. TEL. ROGAN IMMOBILIARIA..

última modificació

Distribució

  • Superfície 135 m2

Característiques generals

  • Certificat energètic :
    Exempt
Anunci: 44852000000023

Ubicació

HOSPITAL

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Rogan inmobiliaria

Referència de l´anunci habitaclia/000017:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…