Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú

Local comercial a La Devesa Girona

  • 207 m2
  • 1.594 €/m2

Espai, ubicació i potencial local de 207 m a la Devesa

Es posa a la venda ampli local comercial de 207 m² situat a la zona de la Devesa de Girona, en un entorn consolidat que combina àrea residencial, proximitat al parc i bona connexió amb el centre de la ciutat.

Espai versàtil, amb bona base per adaptar-se a diferents activitats comercials o professionals. Ideal tant per a negoci propi com per a inversió.

207 m² de superfície
Distribució adaptable segons necessitats
Zona amb activitat durant tot l'any
Disposa d'instal·lació de sortida de fums

Per les seves característiques, el local pot resultar interessant per a activitats vinculades a la restauració, sempre subjecte a adequació tècnica de l'espai i a la tramitació de les llicències corresponents.

Una oportunitat per adquirir un local de gran superfície en una de les zones amb més projecció de Girona.
#ref:27983

última modificació

Distribució

  • Superfície 207 m2

Característiques generals

  • Sense aire acondicionat
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 2055003568400

Ubicació

La Devesa Ronda Ferran Puig D'En

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Finques Catalunya

Referència de l´anunci habitaclia/27983:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…