Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Informació detallada
Ubicado en Bascara, en el Alt Empordà, encontramos estas 4 casas de pueblo para reformar íntegramente, con una vista 360° impresionantes.
Se trata de 4 terrenos edificables, en los cuales en 2 ya existen edificaciones de PB+PP para restaurar.
Superficies en planta, de abajo a arriba correlativamente de 222m2 de parcela, 264m2, 342m2 y 273m2.
Se pueden rehabilitar las edificaciones existentes, y en las parcelas donde no hay construcción se pueden edificar viviendas siguiendo el estilo arquitectónico de la zona.
Proyecto para promotor o como a hotel rural debido a sus grandes dimensiones.
última modificació
Distribució
- Terreny 1101 m2
Característiques generals
- Sense plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats