Nave industrial ubicada en el polígono de Cullera, con buen acceso y bien conectada con la entrada a la ciudad. Esta propiedad tie
360.000 €

Nau industrial en venda a Bulevar del Xúquer

Cullera, Valencia

1 banys
497 m²
Hipoteca
s'obre en una pestanya nova

Característiques de l’immoble

L’immoble

Tipus d'immoble
Nau industrial
Estat
Bé

Descripció

Nave industrial ubicada en el polígono de Cullera, con buen acceso y bien conectada con la entrada a la ciudad. Esta propiedad tiene muchas posibilidades, tanto para montar un negocio como capacidad para almacenaje. Dispone de una parcela de 782 m2 y 497 m2 construidos según catastro. Dispone de un baño y está dividida en varias zonas, lista para actualizar.

Simula la teva hipoteca

Si estàs pensant en comprar un habitatge et recomanem que comparis les millors hipoteques del mercat.

Comparar les millors hipoteques
s'obre en una pestanya nova

Ubicació

Bulevar del Xúquer

Municipi: Cullera

Adreça aproximada per desig de l'anunciant.

Habitaclia no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada al mapa pugui contenir.

Contacta amb l'anunciant

Omple les teves dades i t'ajudarem amb aquest anunci.

Les teves dades

En contactar acceptes que les teves dades es comparteixin amb l'anunciant segons la política de privacitat d'Habitaclia.

¿Hay algún error en el anuncio?

Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.