Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Nau industrial a karrika kalea 53 a Andoain

Karrika Kalea 53

  • 247 m2
  • 1.012 €/m2

Andoain a pie de N1 venta de nave 247m2.

Se vende nave en Andoain, a pie de N-1, nave de 247m2 con baño completo y pequeña entreplanta de 15m2. Situada en el Barrio Sorabilla junto a la báscula de la N-1.

Con entrada y salida directa d ela N-1 y autovía de Leizaran a Pamplona, en una inmejorable ubicación se vende nave industrial de superficie 247m2 en planta baja mas una entreplanta de 15m2.

Nave de forma rectangular, con 9,80m de ancho y 25,20m de fondo.

Altura entre 7 y 13m.

Tiene baño completo con ducha, instalación eléctrica, alumbrado, nave diáfana ofreciendo muchas posibilidades.

Inmejorables comunicaciones, a 13km del centro de San Sebastián y a pie tanto de N-1 Madird-Irún y Autovía Leizaran a Pamplona

última modificació

Distribució

  • Superfície 247 m2
Anunci: 31370000000538

Ubicació

Karrika Kalea 53

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar URTIRA INMOBILIARIA

Referència de l´anunci habitaclia/624:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…