Favorito y comentario
Pis amb calefacció a Parc Bosc-Castell Figueres
Característiques principals
- 120 m2
- 4 hab.
- 2 banys
- 1.100 €/m2
Informació detallada
Pis de 4 habitacions molt lluminós
Pis ampli, lluminós i molt ben conservat, ideal per a famílies que busquen espai i comoditat en una llar funcional i acollidora.
L’habitatge disposa de 4 habitacions dobles, totes elles de bones dimensions i amb múltiples possibilitats d’ús, ja sigui com a dormitoris, despatx o sala polivalent. Compta amb un bany complet equipat amb banyera i un lavabo de cortesia, que aporten practicitat al dia a dia.
La zona de dia destaca per un ampli saló-menjador, molt lluminós i amb sortida a un agradable balcó, perfecte per gaudir de l’exterior. La cuina és espaiosa i funcional, amb zona de rentador independent, pensada per oferir comoditat i emmagatzematge addicional.
El pis està equipat amb calefacció de gas natural i aire condicionat, garantint confort durant tot l’any. Es troba en molt bon estat de conservació, llest per entrar a viure.
L’edifici disposa d’ascensor, cosa que afegeix comoditat al dia a dia.
Cal tenir en compte que l’immoble no disposa de plaça d’aparcament.
Una oportunitat per viure en un pis ampli, còmode i amb molta llum natura
última modificació
Distribució
- 4 habitacions
- Superfície 120 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Sense plaça aparcament
- Aire Acondicionat
- Planta número 6
- A prop de transport públic
Equipament comunitari
- Ascensor