PISO ACTUALMENTE OCUPADONO ES POSIBLE REALIZAR VISITASVENTA DIRIGIDA A INVERSORESSe ofrece vivienda de 60 m construidos según Cata
PISO ACTUALMENTE OCUPADO NO ES POSIBLE REALIZAR VISITAS VENTA DIRIGIDA A INVERSORES
Se ofrece vivienda de 60 m² construidos (según Catastro), con participación en elementos comunes, situada en una primera planta de edificio residencial sin ascensor en Madrid.
Ubicada en una zona bien conectada, con accesos rápidos a las principales vías (M-30, M-11, A-2 y E-5) y transporte público cercano, incluyendo Metro Manoteras y varias líneas de autobús, lo que facilita la movilidad hacia cualquier punto de la ciudad.
El entorno cuenta con una amplia oferta de servicios: centros educativos, supermercados, comercios de proximidad, farmacias y espacios verdes, aportando comodidad y calidad de vida.
Activo con gran potencial de rentabilidad a medio y largo plazo.
Sin comisión para el comprador.
Nota: La ubicación indicada es orientativa. ABSTENERSE AGENCIAS. En TRENCADÍS REAL ESTATE estamos especializados en la gestión de activos inmobiliarios, contamos con un equipo de profesionales con un alto grado de especialización y más de 20 años de experiencia.
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.