*****Oportunidad sólo para inversores. **** El activo se encuentra ocupado por persona sin justo título. Debido al estado ocupacional del activo, no se pueden realizar visitas al mismo. NO SE PUEDE PEDIR HIPOTECA Piso de 62 m² ubicado en Madrid. Se trata de un piso de 62 m² distribuidos en salón-comedor, cocina, 3 dormitorios y 1 baño.
El inmueble se sitúa en el barrio de Los Ángeles, una zona residencial consolidada al sur de Madrid, con acceso directo a la Avenida de Andalucía y la M-40, lo que facilita la conexión con el centro de la ciudad y otras áreas metropolitanas. El barrio cuenta con una amplia oferta de transporte público, incluyendo varias líneas de autobús urbano con paradas cercanas y la estación de metro Los Ángeles (Línea 3), que permite un acceso rápido a diferentes puntos de Madrid. Además, la proximidad a la estación de Cercanías Villaverde Bajo ofrece una alternativa adicional de movilidad.
La zona dispone de servicios como supermercados, restaurantes, instalaciones deportivas, centros educativos, oficinas bancarias y otros negocios comerciales. Entre los puntos de interés cercanos destacan el Hospital Universitario 12 de Octubre, el Parque de Pradolongo y el Centro Deportivo Municipal Los Ángeles, que ofrecen opciones de atención sanitaria, ocio y deporte.
También se encuentra próximo el Centro Comercial Los Ángeles, que proporciona una variada oferta comercial y de servicios. [IW]
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Contactar AREFU INMOBILIARIA
Referència de l´anunci habitaclia/OK SV ESCORIAZA:
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.