Esta vivienda a reformar, muy bien ubicada, rodeado de comercios y todo tipo de servicios. A escasos minutos andando encontramos el Centro Comercial de la Albufera y el Parque Azorín. También a tan sólo 5 minutos caminando, se sitúa el Metro Línea 1 \"Buenos Aires\". El piso cuenta con 3 dormitorios, un baño. Por su ubicación tiene una excelente comunicación con paradas de autobuses urbanos hacia distintos puntos de Madrid.
Financiación hasta 100% (según condiciones). Servicio de asesoramiento gratuito.
Visítenos sin compromiso. Calle Castrillo de Aza, 14, LOCAL 7, 28031 Madrid Telf. :
*En el precio de venta no están incluidos los gastos de compra (Impuestos de transmisiones patrimoniales / Notaría - Gestoría / Registro / Intermediación inmobiliaria y / o Financiera).
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.