Favorito y comentario
Pis a Martorell
Característiques principals
- 60 m2
- 2 hab.
- 1 bany
- 2.667 €/m2
Informació detallada
Pis reformat de 2 habitacions
A La Secre t'oferim en exclusiva aquest pis reformat, una opció funcional per a qui busca una llar pràctica i a punt per entrar-hi a viure. L'habitatge es troba a prop de La Vila de Martorell, una ubicació còmoda que permet tenir els serveis a l'abast.
L'espai més destacat de l'immoble és la cuina-menjador, que és generosa en espai i gaudeix de força llum natural, creant un ambient agradable per al dia a dia. El pis consta de dues habitacions, un bany modern amb plat de dutxa i una petita galeria on s'ubica la rentadora. Per a una millor climatització, l'habitatge ja disposa d'aire condicionat.
L'immoble es troba en una segona planta real d'una finca sense ascensor. És una molt bona oportunitat per a aquells que volen deixar de pagar un lloguer, ja que la quota de la hipoteca pot quedar per sota dels 600 € mensuals. Si busques un pis reformat, amb un menjador clar i en una zona consolidada, contacta amb nosaltres a La Secre per anar a veure'l.
última modificació
Distribució
- 2 habitacions
- Superfície 60 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Sense plaça aparcament
- Aire Acondicionat
Equipament comunitari
- Sense ascensor