Favorito y comentario
Pis amb calefacció aparcament a Molí de Vent-La Sauleda Palafrugell
Característiques principals
- 97 m2
- 4 hab.
- 2 banys
- 2.216 €/m2
Informació detallada
PALAFRUGELL. Exclusiva Apialia Costa Brava. Pis amb terrassa, ascensor i pàrquing. Tenim aquest gran apartament orientat al sud, molt lluminós i reformat. A la zona propera a les platges de Calella de Palafrugell i Llafranc. Ampli saló-menjador amb sortida a la terrassa amb vistes clares, de quatre habitacions, dos banys amb dutxa, cuina equipada i reformada, safareig, calefacció de gas natural i tancaments d'alumini. Pintat i decorat amb qualitat, és ideal per a una parella jove que vulgui començar una nova etapa, igual que per a una família nombrosa com a habitatge habitual o segona residència. Inclou plaça de pàrquing per a cotxe gran al mateix edifici. S'hi accedeix per l'ascensor fins a la planta baixa, on es troben les portes que comuniquen amb el pàrquing comunitari, on hi ha l'aparcament.
Finca situada en zona tensionada. Zona: Carrer Ample. Estat: Bo. Cèdula d'habitabilitat CHG00201818001. Etiqueta energètica PBJN38K8B. Superficie útil: 82m2. Superficie construïda: 97m2. Impostos a càrrec del comprador; si és IVA, al tipus vigent. Si és ITP, sobre el valor més gran entre el preu de venda o el del valor cadastral, poden variar en funció de les condicions del comprador. Honoraris d'agència inclosos en el preu. Despeses de notaria i registre, a càrrec del comprador. Son despeses subjectes a aranzels.
Responsable de la comercialització: MESCOMUNITAT 2015 S.L..- Aicat 11.655 amb domicili a l'Avinguda Països Catalans nº1 de Banyoles (Girona).
Per més informació, no dubteu en contactar-nos!
última modificació
Distribució
- 4 habitacions
- Superfície 97 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
Equipament comunitari
- Ascensor