Incomparable Piso en el distrito de Pueblonuevo (Córdoba), con una superficie de 230 m2 de Piso y 78 m2 Garaje y trastero, consta
170.000 €

Pis en venda a Peñarroya-Pueblonuevo

Córdoba

3 hab.
2 banys
230 m²
2º
Hipoteca
s'obre en una pestanya nova

Característiques de l’immoble

L’immoble

Tipus d'immoble
Pis

Interior

Moblat
Sí
Cuina equipada
Sí

Edifici i zones comunes

Ascensor
No
Garatge / Pàrquing
No

Certificat energètic

En tràmit

Descripció

Incomparable Piso en el distrito de Pueblonuevo (Córdoba), con una superficie de 230 m2 de Piso y 78 m2 Garaje y trastero, consta de salón-comedor amplio luminoso, sala de estar, 4 dormitorios amplio, 2 baños, gran cocina office, terraza de 30 m2, garaje/tra stero solería nueva, porterías, ventanas nuevas, imagínate 200 m2 de piso sin ruidos/ vistas, listo para entrar a vivir, Negociable, calefacción, único, No duden en consultar con nosotros para más información, SERIEDAD.

Simula la teva hipoteca

Si estàs pensant en comprar un habitatge et recomanem que comparis les millors hipoteques del mercat.

Comparar les millors hipoteques
s'obre en una pestanya nova

Ubicació

Peñarroya-Pueblonuevo

Adreça aproximada per desig de l'anunciant.

Habitaclia no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada al mapa pugui contenir.

Contacta amb l'anunciant

Omple les teves dades i t'ajudarem amb aquest anunci.

Les teves dades

En contactar acceptes que les teves dades es comparteixin amb l'anunciant segons la política de privacitat d'Habitaclia.

¿Hay algún error en el anuncio?

Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.