Favorito y comentario
Pis amb calefacció a Ripoll
Característiques principals
- 71 m2
- 2 hab.
- 1 bany
- 1.901 €/m2
Informació detallada
T'agradarà saber.. .
Pis lluminós i acollidor en venda a Ripoll, situat a la zona de la Carretera de Barcelona, una àrea molt valorada per la seva tranquil·litat i la comoditat de tenir tots els serveis a tocar.
L’habitatge, ubicat en una primera planta amb ascensor d’un edifici del 2006 amb només 6 veïns, destaca per la seva excel·lent orientació sud, que li proporciona llum natural durant tot el dia, i per les vistes obertes que aporten una agradable sensació d’amplitud.
Disposa de 64 m² útils molt ben distribuïts, amb una cuina oberta al saló-menjador, moderna i funcional, equipada amb vitroceràmica, campana i forn. La zona de dia és especialment càlida i confortable gràcies a la gran entrada de sol i a l’estufa de pèl·let, ideal per mantenir una temperatura agradable durant l’hivern.
La zona de nit ofereix dues habitacions, una individual i una doble amb espai de vestidor integrat, perfecta per guanyar comoditat i emmagatzematge. El bany és complet, de 4 peces, amb banyera.
Altres aspectes a tenir en compte.. .
Entre els acabats, destaquen els terres de parquet, els tancaments d’alumini amb doble vidre i un certificat energètic B (número de registre 4MHVRWB55), que garanteix una bona eficiència. Cèdula d'habitabilitat (CHG00031023001).
Una oportunitat ideal per a qui busca un pis per entrar-hi a viure, lluminós, tranquil i amb tots els serveis a només 5 minuts: escoles, supermercats, farmàcies, comerços i transport públic, a més d’una zona de fàcil aparcament.
Impostos i despeses no inclosos en el preu:
- ITP segons tipus vigent
- Despeses notarials i registrals segons aranzels.
última modificació
Distribució
- 2 habitacions
- Superfície 71 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Sense plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
- Any construcció 2006
Equipament comunitari
- Ascensor