Favorito y comentario
Pis amb aparcament a Segur Platja Segur de Calafell
Característiques principals
- 70 m2
- 2 hab.
- 1 bany
- 2.543 €/m2
Informació detallada
PIS A POCS MINUTS DE LA PLATJA AMB PLAÇA D'APARCAMENT A SEGUR DE CALAFELL
Viure a pocs minuts de la platja i tenir plaça d'aparcament inclosa. Una combinació especialment còmoda en una de les zones més demandades de Segur de Calafell.
L'habitatge està situat en una segona planta sense ascensor i disposa d'una distribució còmoda i ben aprofitada.
Compta amb un ampli saló-menjador amb sortida directa al balcó, cuina independent, dues habitacions i un bany complet.
Distribució:
2 habitacions.
Ampli saló-menjador amb sortida al balcó.
Cuina independent.
Bany complet.
Balcó.
La propietat inclou plaça d'aparcament, un valor afegit important per gaudir de la zona amb total comoditat durant tot l'any, especialment durant els mesos d'estiu.
La seva ubicació és un dels seus principals atractius: a escassos minuts de la platja i del passeig marítim de Segur de Calafell, i amb tots els serveis necessaris a prop, com supermercats, comerços, restauració, transport públic i zones d'oci.
Una propietat ideal tant per a qui busca habitatge habitual, com per gaudir d'una segona residència a la Costa Daurada o com a opció d'inversió.
Contacta amb Flip&Go per a més informació o per concertar una visita
última modificació
Distribució
- 2 habitacions
- Superfície 70 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
Equipament comunitari
- Sense ascensor