Favorito y comentario
Pis a Torelló
Característiques principals
- 85 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 2.282 €/m2
Informació detallada
Pis en venda amb dues places daparcament a Torelló
Aquest pis en venda ofereix una gran oportunitat per a aquells que busquen comoditat i tranquil·litat.
Situat en una primera planta amb ascensor, aquest habitatge ofereix tota la comoditat que necessites pel teu dia a dia.
En entrar-hi, el rebedor distribueix l'habitatge. Just davant hi trobem la cuina independent i, a l'esquerra, un menjador assolellat amb sortida directa a un balcó, ideal per gaudir de l'espai exterior, en una zona tranquil·la i a prop de tots els serveis.
Des del menjador-sala d'estar accedim a la zona de nit, on un passadís distribueix tres habitacions: dues d'individuals i una de doble amb bany propi. A més, l'habitatge disposa d'un segon bany complet.
Totes les habitacions són exteriors i tenen finestra. Els banys també disposen de finestra al cel obert.
El pis es completa amb armaris encastats a totes les habitacions, un detall que permet aprofitar al màxim l'espai.
Informació addicional: C/ Manlleu. En bon estat. Superfície construïda 85,83 m². Superfície útil 73,40 m². CH en tràmit. CEE en tràmit. Segona transmissió ITP: Tipus vigent. Despeses notarials i registrals segons aranzel. Nº de Registre AICAT 3865. Nº API A10233. NO GRAN TENIDOR.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 85 m2
- 2 banys
Característiques generals
Equipament comunitari
- Ascensor