Se vende apartamento en 1ª linea de playa dentro de urbanización privada PERGOLA, en El Perellonet, edificio de 1969 SIN ASCENSOR, y a penas a 20 minutos de Valencia capital. La vivienda consta de unos 80m2 y se distribuye en salón comedor, recibidor, cocina independiente con galería, 3 dormitorios, 1 baño y 1 aseo. Además dispone de una amplia terraza acristalada con Climalit y maravillosas vistas al mar. Reformado y amueblado, con armarios empotrados. Ventanas de aluminio con doble cristal climalit, puertas de roble macizas, caja fuerte, etc... La Urbanización dispone de campo de fútbol, frontón, pádel, zona barbacoa/paellas y una amplia terraza comunitaria con 6 duchas. Incluye plaza de garaje privado para coche / moto y trastero. NO TIENE PISCINA.
Conserje todo el año.
Zona tranquila y privilegiada rodeada de reserva natural en la que no se permite construir más y una playa con bandera azul prácticamente privada.
Situada a 30 metros del supermercado, cercano al pueblo y parada de EMT muy próxima al apartamento. Este anuncio es a título informativo, no vinculante ni contractual con posibles variaciones o erratas. HATO Y LLOPIS S. L está inscrita en la Asociación de profesionales Inmobiliarios APIVA Nº 0163 y en el Registro de agentes de intermediación inmobiliaria de la COMUNIDAD VALENCIANA RAICV Nº 1614.
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.