Favorito y comentario
Pis amb calefacció a El Sucre-El Nadal Vic
Característiques principals
- 77 m2
- 2 hab.
- 1 bany
- 2.974 €/m2
Informació detallada
Pis en venda a Vic
Busques una llar a punt per entrar-hi a viure, en una zona tranquil·la i perfectament connectada? Aquest fantàstic pis de 77 m² és l'oportunitat que estaves esperant.
Ubicat en una segona planta amb servei d’ascensor, l'habitatge destaca pel seu estat impecable, pràcticament com nou. Es lliura totalment moblat i equipat amb electrodomèstics, ideal tant per a inversors com per a compradors particulars.
Consta de petit rebedor acollidor, dos habitacions confortables, pràctica galeria que funciona com a cambra de rentar, bany complert amb banyera, cuina office totalment equipada i un lluminós menjador-sala d'estar.
Situat a la demandada Zona Universitària, envoltat de zones verdes i parcs infantils. Un entorn familiar, tranquil i amb tots els serveis a l'abast.
Nota: (Opció de plaça d'aparcament al soterrani del mateix edifici per un increment de 14.000 €.)
Característiques bàsiques:
Avda. Olimpia
Preu: 229.000 €
Segona mà en perfecte estat
Superfície útil 62,43 m2.
Superfície construïda 77,00 m2.
Certificat energètic Registre
Referència cèdula d’habitabilitat: CHB04224521001
ITP: Tipus vigent.
Despeses notarials i registrals segons arancel.
Número registre AICAT Nº 9270
Número API A.12520
No gran tenidor
última modificació
Distribució
- 2 habitacions
- Superfície 77 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office
Característiques generals
- Calefacció
- Sense plaça aparcament
- Sense aire acondicionat
- Any construcció 2005
- A prop de transport públic
Equipament comunitari
- Ascensor