Favorito y comentario
Pis amb calefacció a Eixample Sant Feliu de Guíxols
Característiques principals
- 100 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 3.400 €/m2
Informació detallada
PRPRIMER PIS TOTALMENT REFORMAT A Sant Feliu de Guíxols – ZONA EIXAMPLE
Magnífic primer pis completament reformat situat a l’Eixample de Sant Feliu de Guíxols, a només cinc minuts a peu del Passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols. L’edifici compta amb només dos veïns, oferint un ambient tranquil i exclusiu.
L’habitatge disposa d’un accés directe des de l’escala a un ampli i lluminós menjador amb balcó orientat al carrer. La zona de dia es completa amb una cuina semioberta totalment nova, funcional i moderna.
La zona de nit ofereix:
Tres habitacions dobles
Una suite amb bany privat i zona d’armaris
Un segon bany complet
A la part posterior trobem una gran terrassa actualment tancada i equipada amb calefacció, que es pot obrir completament durant l’estiu per gaudir de l’aire lliure. Aquest espai rep el sol de tarda i ofereix agradables vistes a patis interiors i a la muntanya. També inclou una zona destinada a rentador.
El pis es troba en un estat impecable, llest per entrar-hi a viure, i disposa de calefacció i aire condicionat per garantir el màxim confort durant tot l’any.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 100 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Sense plaça aparcament
- Moblat
- Aire Acondicionat
Equipament comunitari
- Sense ascensor