Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tú
Oportunitat 394.000 € Avisa´m si baixa

Planta baixa amb calefacció piscina a Roca del Vallès (La)

Carrer de Velázquez

  • 105 m2
  • 4 hab.
  • 2 banys
  • 3.752 €/m2

Piso a la venta en la Roca del Vallès

Es ven una planta baixa molt lluminosa a La Roca del Vallès, ideal per a qui busca comoditat, espai exterior i una bona connexió.
L'habitatge destaca pels sostres alts, les vistes obertes a la muntanya i, sobretot, perquè gaudeix del sol de matí, fet que el fa molt alegre. En entrar, el primer que crida l'atenció és l'ampli saló-menjador amb cuina integrada.

És un espai molt ampli, amb gran capacitat d'emmagatzematge a la cuina, equipada amb vitroceràmica i un termo elèctric nou de 100 litres instal·lat el 2025. Des del mateix saló s'accedeix directament a la joia de la casa: una gran terrassa privada de 70 metres quadrats, que permet que totes les habitacions tinguin llum natural i que dues d'elles disposin de sortida directa a l'exterior. Aquesta terrassa està molt ben aprofitada i compta amb terra de gespa artificial. En un lateral hi ha una zona coberta amb un safareig independent per a la rentadora i l'assecadora, i a l'altre extrem hi trobem un ampli espai amb zona de barbacoa i un hort elevat, ideal per conrear de manera còmoda. A més, té un gran avantatge: disposa d'un accés privat que comunica directament amb el carrer mitjançant un pas cobert.

La zona de descans s'organitza a través d'un distribuïdor. L'habitatge disposa de quatre habitacions, tres de dobles i una d'individual. El dormitori principal és tipus suite i compta amb un bany ampli equipat amb banyera. La resta d'habitacions comparteixen un segon bany, també de grans dimensions, amb plat de dutxa. Una de les habitacions individuals està connectada directament amb una de les dobles, una opció perfecta per habilitar-hi un vestidor, un despatx o una sala de jocs.

Pel que fa als acabats, el terra és de parquet de fusta natural i totes les finestres són de PVC amb doble vidre, fet que proporciona un excel·lent aïllament tèrmic i acústic.

A més, l'any 2025 es va renovar completament la instal·lació de l'aire condicionat i la calefacció per conductes, de manera que tota la maquinària de fred i calor és pràcticament nova.

L'habitatge està situat en una urbanització tranquil·la amb piscina comunitària i zona de jocs infantils. Es troba molt a prop del nucli urbà, però allunyat del soroll del centre, i té un accés molt ràpid i còmode a l'AP-7. Una planta baixa molt completa, a punt per entrar-hi a viure i amb un espai exterior difícil de trobar. Val la pena venir-la a veure.

________________________________

Se vende una planta baja muy luminosa en La Roca del Vallès, ideal para quienes buscan comodidad, espacio exterior y buena conexión. La vivienda destaca por sus techos altos, sus vistas despejadas a la montaña y, sobre todo, por disfrutar de sol de mañana, lo que la hace muy alegre. Al entrar, lo primero que llama la atención es el gran salón con cocina integrada. Es un espacio amplio, con mucha capacidad de almacenaje en la cocina, cuenta con vitrocerámica y un termo eléctrico de 100 litros nuevo de 2025. Desde el propio salón se sale directamente a la joya de la casa: una enorme terraza privada de 70 metros cuadrados, lo que permite que todas las habitaciones tengan luz natural y dos de ellas con salida directa.

Esta terraza está muy bien aprovechada y cuenta con suelo de césped artificial. En un lateral tiene una zona techada con un lavadero independiente para la lavadora y la secadora, y en el otro extremo cuenta con un amplio espacio con zona de barbacoa y un huerto en altura, ideal para cultivar de forma cómoda. Además, tiene una gran ventaja, y es que cuenta con un acceso privado que da directamente a la calle bajo techado.

La zona de descanso se organiza a través de un distribuidor. Tiene en total cuatro habitaciones, de las cuales tres son dobles y una es individual. El dormitorio principal es tipo suite y cuenta con un baño grande equipado con bañera. El resto de habitaciones comparten un segundo baño, también grande, que viene con plato de ducha. Una de las habitaciones individuales está conectada directamente con una de las dobles, una opción perfecta si se quiere montar un vestidor, un despacho o un cuarto de juegos.

En cuanto a calidades, el suelo es de parquet de madera natural y todas las ventanas son de PVC con doble cristal, lo que aísla muy bien la casa. Además, en 2025 se renovó por completo la instalación del aire acondicionado y la calefacción por conductos, por lo que toda la maquinaria de frío y calor es prácticamente nueva. La vivienda está ubicada en una urbanización tranquila que cuenta con piscina comunitaria y zona de juegos para los niños. Está situada cerca del pueblo pero sin el bullicio del centro, y tiene un acceso muy rápido y cómodo a la AP-7. Una planta baja muy completa, lista para entrar a vivir y con un espacio exterior difícil de encontrar. Es mejor venir a verla.

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 105 m2
  • 2 banys
  • Cuina Tipus Office
  • Traster

Característiques generals

  • Calefacció
  • Sense plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Any construcció 2005
  • A prop de transport públic
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    E
    29 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    174 kg CO2 m2 / año

Equipament comunitari

  • Ascensor
  • Piscina Comunitària
Anunci: 36433000000473

Ubicació

Carrer de Velázquez

Navega pel mapa fent clic a sobre
394.000 € Preu de l´anunci
2.980 €/m2€/m2 población
3.752 €/m2€/m2 de l´anunci
Veure evolució €/m2 a Roca del Vallès (La)
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar Vida Vallès

Referència de l´anunci habitaclia/V-68:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…