Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Informació detallada
Parcelas urbanas
Parcelas urbanas de 222 y 221 m2 con 10 metros de fachada cada una ubicadas en zona en plena expansión de Alcanar, ubicación del nuevo Bon Preu . Con una edificabilidad de planta baja y dos plantas piso ( PB+2PP) . Ideal para construir la casa de tus sueños a un precio muy competitivo y en la que va a ser la mejor zona de la población. Muy buena oportunidad!
*Impuestos vinculados a la compraventa no incluidos: 10% ITP (impuestos de transmisiones patrimoniales) sobre el valor de compraventa.
última modificació
Distribució
- Superfície 222 m2
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats