Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Informació detallada
Finca en venta en Benifallet
Finca en las montañas de Benifallet, al lado de una carretera secundaria. El camino que existe dentro de la finca está en mal estado, es necesario un 4x4. Hay un almacén de 60 m2 con un bonito porche. Cultivo de olivos, aunque hace un par de años que no se trabajan. No tiene agua y tampoco electricidad. Hay una gran barbacoa.
Estate in the Benifallet mountains, located next to a secondary road. The internal track is in poor condition, so a 4x4 vehicle is required. There is a 60 m2 warehouse with a charming porch. The land is planted with olive trees, although they haven’t been tended to for a couple of years. The property has no water or electricity connection. It features a large barbecue area.
última modificació
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats