Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
187.500 €
Avisa´m si baixa
Finca rústica a La Conarda-Montesano Bétera
Característiques principals
- 13.000 m2
- 14 €/m2
Informació detallada
Terreno rústico en Bétera, de 15,6 Hg ( 13.000 m2), ubicado en la zona La Conarda, próximo a la urbanización Torre en Conill, con una edificabilidad del 2%, actualmente es un campo de naranjos en producción, con instalación de riego por goteo, y con una pequeña construcción. Rodeado de vecinos, junto a la población, buen acceso.
*El precio anunciado no incluye impuestos, gastos notariales/registro/gestoría, ni los honorarios de la agencia inmobiliaria.
última modificació
Distribució
- Superfície 13000 m2
Galeria
Ubicació
La Conarda-Montesano Carrer Senda La Pobla
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats