Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Informació detallada
OLIVAR DE REGADÍO EN LA RIBERA DEL EBRO
V13050_ Se vende olivar de regadío en el término municipal de García, Tarragona, con una superficie total catastrada de 32.367 m². Bien comunica, se accede directamente desde la carretera C-12 que comunica con la población de Garcia a solo 1,8 km y de Mora la Nova a 2,5 km. A 50 km de Tarragona capital.
Se trata de una finca dispuesta en varios bancales, bastante llana con una pendiente media del 5 % y una altitud de 40 m.s,n.m.. La finca se encuentra localizada a 400 metros del Río Ebro y está cultivada de olivos en regadío de diferentes edades y todos en producción. Dispone en su interior de un almacén agrícola de 54 m², caseta de aperos de 28 m² y balsa de riego de 27 m².
última modificació
Distribució
- Superfície 32367 m2
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats