Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Finca rústica a Jumilla
Característiques principals
- 24.783 m2
- 2 €/m2
Informació detallada
VIÑEDO DE REGADÍO
V12754 VIÑEDO DE REGADÍO
Se vende finca de regadío en el paraje El Hondo, del término municipal de Jumilla (Murcia), con una superficie según catastro de 24.783 m².
El acceso a la finca se realiza por un camino de 1,5 km desde la carretera MU-15A, o por un camino de 2,5 km desde la autovía A-33, encontrándose a 15 km del núcleo urbano de Jumilla.
Se trata de una finca completamente llana actualmente plantada de viñedo, se encuentra rodeada de fincas con cultivos similares, así como de otras de cultivos de hortalizas al aire libre.
última modificació
Distribució
- Superfície 24783 m2
Galeria
Ubicació
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats