Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Consultar preu
Avísam si canvia
Xalet amb calefacció aparcament piscina a Palacio Noja
Característiques principals
- 620 m2
- 5 hab.
- 5 banys
Informació detallada
ESPECTACULAR VIVIENDA EN NOJA
En una de las mejores zonas Residenciales de Noja, espectacular Y única vivienda de 600 m2 con tan solo seis años de antigüedad, sobre una parcela con excelentes vistas al mar y la montaña de 4000 m2. Sin duda, una de las mejores viviendas que podemos encontrar en Cantabria.
Acabados en maderas nobles (castaño, cerezo), amplios espacios, cerámicas importadas, gimnasio, piscina climatizada , fachada de piedra de Sillería, espectacular zona ajardinada, etc. En definitiva, todo un lujo que no te dejara indiferente.
última modificació
Distribució
- 5 habitacions
- Superfície 620 m2
- Terrassa 200 m2
- Terreny 4103 m2
- 5 banys
- Safareig
Característiques generals
- Calefacció
- Piscina pròpia
- Plaça aparcament
- Aire Acondicionat
- Any construcció 2008
- Vistes al mar
Galeria
Ubicació
Palacio
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats